KOLAŻ SHEINSIDE

Hejka! Długo mnie dosyć nie było, ale mam dużo nowych zdjęć, więc szykujcie się na co najmniej trzy nowe posty, które zaplanowałam na najbl...

Hejka! Długo mnie dosyć nie było, ale mam dużo nowych zdjęć, więc szykujcie się na co najmniej trzy nowe posty, które zaplanowałam na najbliższy czas. Dzisiaj jeszcze musicie poczekać, gdyż przychodzę z kolażem z Sheinside. 
Wybralam kilka cudownych rzeczy idealnie w moim stylu. Mam okazję współpracować z tą firmą, ale czy to się uda zależy tylko i wyłącznie od Was!

Więc BARDZO proszę klikać po kolei w linki NA zdjęciami! Gdyż muszę nazbierać tych kliknięć bardzo dużo, aby akcja ta zakończyła się dla mnie pozytywnie :D.



4 komentarze

  1. Świetne ubrania najbardziej podoba mi kimono i spodenki w stokrotki :)
    Zapraszam
    zuzka-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kimono jest rewelacyjne!<3

    http://www.justcleo.pl/…/summertime-with-lavel-swimwear.html

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I agree! Dresses are just as easy as shorts or jeans and a tee.Last time I buy the good quality dress in dress slip and I fall in love with it .

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.