Jak nawiązać współpracę z SheIn?

Hejka! Dzisiaj przychodzę z nieco innym postem niż zwykle. Jestem zaskoczona liczną wiadomości na moim mejlu, które zawierają pytania d...

Hejka!

Dzisiaj przychodzę z nieco innym postem niż zwykle. Jestem zaskoczona liczną wiadomości na moim mejlu, które zawierają pytania dotyczące tego, jak nawiązałam współpracę z firmami odzieżowymi. Dzisiaj postaram się jak najlepiej odpowiedzieć na to pytanie i opisać, co trzeba zrobić, aby również Wam udało się nawiązać te współprace.

Mejl do SheIn

Pierwszym i zdecydowanie najtrudniejszym krokiem było napisanie mejla do SheIn. Bałam się, że nie odpiszą, ośmieszę się czy coś w tym stylu. Jednak moje obawy okazały się bezsensowne, gdyż firma odpisała do mnie już po jednym dniu!

Nie raz słyszałam, że trzeba mieć wysokie statystyki i ok. 1000 obserwatorów. Ja mam zaledwie ponad 200, i jak widać nawiązałam współpracę bez problemu. Ja osobiście uważam, że nawet blogerzy, którzy mają ok. 100 obserwatorów mogą spróbować. 

Mejla do SheIn piszemy na adres jessyparker@sheinside.com.


Pamiętajcie, że musi być on po angielsku! Oto wzór tego, co ja napisałam w swojej pierwszej wiadomości.:

Hello!
My name is ..... and I am ..... years old. I am blogger from Poland. I run a blog for ..... years / months. Now I have ..... followers and ..... thousands views. I really would like to cooperate with Your firm. 


Po uzyskaniu odpowiedzi

Gdy przedstawiciel firmy do Was odpisze, róbcie po prostu to co macie w instrukcji. Prawdopodobnie poprosi o to, aby zrobić kolaż ubrań z ich firmy i wstawienie z nimi posta na blogu. Jeśli będziecie mieli wystarczająco dużo kliknięć w linki do ubrań, to przyślą do Was wiadomość, że możecie zamówić pierwszą parę ubrań. Dostajecie również linki do banerów, które trzeba zamieścić na blogu w celu zareklamowania firmy.

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam i rozwiałam wątpliwości związane z napisaniem mejla. Na prawdę polecam nawiązać taką współpracę, bo dzięki temu można kompletnie za darmo uzyskać darmowe i bardzo stylowe ubrania.


A na koniec jeszcze trochę wygrzebanych zdjęć z Hiszpanii, aby post nie był taki nudny :)


21 komentarze

  1. Jakie piękne zdjęcia <3 Super pasuje Ci ta sukienka :)
    Bardzo przydatny post!
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega przydatny post ! Www.dlifebook.blogspot.com pisałaś do jeszcze jakiś firm ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja współpracuje z tą firmą, naprawde polecam! Zamawiam po 3-4 ubrania z całej strony i do tego przychodzą kurierem w kilka dni :))

    Agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i przydatny post, może spróbuje swoich sił :) a Ty jestes przesliczna i masz genialny styl <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy! Zazdroszczę. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze dzielisz sie takimi informacjami, niewiele blogerek jest tak otwartych, zeby czasem podpowiedziec cos innym ludziom. Dzięki bardzo, moooze kiedys sie odwaze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, mam pytanko.. trzeba te posty wstawiać na bloga.. czy też ubrania mogą być pokazywane na yt ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ii jeszcze jedno.. czy oni później to sprawdzają ?

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy za kazdym razem kiedy chcemy cos zamowic robimy kolaz czy robimy go tylko kiedy zaczynamy współprace?
    Swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie..
    Jak wybierasz te rzeczy to musisz jakoś im powiedzieć (napisać) że to to wybrałaś? Skąd będą wiedzieć ile jest klików? :D
    Pozdrawiam xx
    swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje <3 bardzo pomogłaś hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post :) ja największy problem miałam z treścią mejla, czy wszystko dobrze napiszę,, ale skutecznie rozwiałaś moje wątpliwości. Śliczna stylizacja :)

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i przydatny post :) też jestem zainteresowana współpracą, ale raczej się nie nadaje :) pacholczakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatny post, chciałabym nawiązać współpracę z shein ale mam bardzo mało obserwatorów i są mi potrzebni więc zapraszam do mnie www.warkoczeurocze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Ci za ten post. Zmotywował mnie do dalszej pracy na moim blogu. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga, na którym pojawił się dziś nowy post, pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.