SYLWESTROWO

Hej, hej! Jak tam Wam minęła noc sylwestrowa? Bo mnie bardzo się udała. Spędziłam ją u mojej przyjaciółki Marty razem z jej znajomymi. Przyc...

Hej, hej! Jak tam Wam minęła noc sylwestrowa? Bo mnie bardzo się udała. Spędziłam ją u mojej przyjaciółki Marty razem z jej znajomymi. Przychodzę dzisiaj z całą masą zdjęć i co prawda ja w tym roku się mało postarałam i zrobiłam ich bardzo mało aparatem, ale na szczęście dziewczyny cały czas robiły je telefonami, więc nic nie straciłam.




























i tak z innej beczki :D




3 komentarze

  1. Super zdjęcia!!! ❤❤❤

    Zolilollix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie mogłaś dać mniej zdjęć, po prostu wybrać te bardziej wyraźne. Bo szczerze, gdybym nie czytała tego bloga od praktycznie Twoich początków i weszła pierwszy raz, zobaczyła takie coś (bo niektórych obrazów fotografią nie można nazwać) to bym natychmiast wyszła.
    A co do sylwestra to cieszę się, że Ci się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra zdjęcia ! Ja też miałam udanego sylwestra :) .

    A co do komentarza powyżej napisanego przez "Anonimowy" to wcale tak nie jest . Zdjęcia są bardzo ładne . Ja dziś pierwszy raz weszłam na twojego bloga i muszę przyznać , że bardzo mi się podoba i będę tu częstym gościem ! Zapraszam również do mnie :) .

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.