Występy w Pałacu Poznańskiego

Hejka! Dzisiaj miałam występy w Pałacu Poznańskiego.  Było mi tam bardzo nudno, bo gdy przyszłam o 10:30, to na mój występ czekałam, aż...

Hejka! Dzisiaj miałam występy w Pałacu Poznańskiego. 
Było mi tam bardzo nudno, bo gdy przyszłam o 10:30,
to na mój występ czekałam, aż trzy godziny -,-! W końcu
po tym długim czekaniu weszłam na scenę i zrobiłam swój
półtora minutowy układ gimnastyczny. To ogólnie było
 wręczenie jakiś nagród na zakończenie roku szkolnego, dla
uczniów i nauczycieli, którzy coś osiągnęli, ja nie byłam 
laureatką, tylko tak po prostu występowałam, bo gdy 
byłam miesiąc temu w Pałacu Młodzieży przypodobałam 
się jakiemuś dyrektorowi Pałacu Poznańskiego. No 
i tak właśnie tam dzisiaj trafiłam. Dzięki temu straciłam 
lekcje w szkole i byłam wcześniej w domu niż dotychczas.
mój kostium 
sala w pałacu 
stopki, czyli "buciki" do gimnastyki

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.