Sesje fashion

Hejka! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój wymarzony  pomysł na sesję zdjęciową. Jest to sesja fashion. Wydaje mi się, że nadaję się do ...

Hejka! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój wymarzony 
pomysł na sesję zdjęciową. Jest to sesja fashion. Wydaje
mi się, że nadaję się do takich zdjęć, a przynajmniej mam
pełno ubrań i na pewno coś idealnego na taką sesję by się 
znalazło w mojej szafie. Sesja fashion charakteryzuje się
tym, że powinny być oczywiście na zdjęciach najbardziej
uchwycone, ale oczywiście na fotce nie powinno zabraknąć
twarzy modelki/modela, ważne tylko jest to żeby na przykład 
nie zasłonić ubrania rękami i.t.p. A Wy chciałybyście mieć
zrobioną taka sesję? A w ogóle lubicie pozować do zdjęć?
Camillerowefreepeoplejune20122_large
Camillerowefreepeoplejune20123_large
Steve-madden9_large
Steve-madden11_large
Steve-madden1_large
Camillerowefreepeoplejune20125_large

1 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.