Pokazy

Hejka! Dzisiaj miałam pokazy gimnastyki artystycznej w szkole. Ogólnie to były zawody szkolne, no ale to były zawody dla klas młodszych...

Hejka! Dzisiaj miałam pokazy gimnastyki artystycznej w szkole.
Ogólnie to były zawody szkolne, no ale to były zawody dla klas
młodszych, chyba do klasy trzeciej, a tak to reszta dziewczyn
miała właśnie te pokazy. Ja występowałam z piłką i jeszcze 
zrobiłam układ, który sama wymyśliłam. Niestety nie byłam za
dobrze rozgrzana, bo nie miałam się gdzie rozgrzać i byłam 
zmuszona by improwizować, a nie robić to co powinnam. 
Może i improwizowałam, ale i tak dostałam duże oklaski, a
na takich pokazach właśnie to się liczy. Moja mama nagrała 
mnie, więc jeśli chcecie mnie zobaczyć jak ćwiczę, to
 możecie obejrzeć te dwa filmiki poniżej.

 Ps. Ja jak by co nie jestem żadną tancerką, tylko trenuję gimnastykę artystyczną,
więc proszę nie bądźcie surowi jak będziecie oglądać te filmiki.

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.