Outfit - ogrodniczki

Boże czemu jest tak gorąco? A myślałam, że będzie dzisiaj  trochę chłodniej, to znaczy była niższa temperatura niż w wcześniejsze dni, ...

Boże czemu jest tak gorąco? A myślałam, że będzie dzisiaj 
trochę chłodniej, to znaczy była niższa temperatura niż w
wcześniejsze dni, ale i tak było mi gorąco. Gdy byłam na 
dworze na lekcji w-fu myślałam, że się roztopię, ale gorsze 
czekało mnie jeszcze na treningu gimnastyki artystycznej,
bo na sali było z jakieś 30'C! Ja już chcę wakacje, bo wtedy
upał nie będzie mi przeszkadzał, a nie tak jak jest teraz, że
siedzimy w tej szkole teraz bez sensu, bo przecież oceny 
już są wystawione. No dobra ale co do tematu posta,
dzisiaj ubrałam się do szkoły w ogrodniczki i koralowy t-shirt,
te ogrodniczki mam już od kilku miesięcy, bardzo lubię 
w nich chodzić, bo są bardzo wygodne i fanie wyglądają.
Na dzisiaj to już wszystko, spadam uczyć się piosenki
na zakończenie roku szkolnego, bo jutro mamy próbę.
ogrodniczki - H&M
bluzka - prezent od cioci

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.