Weekendowo

Ach w końcu nadszedł weekend, cały tydzień na to czekałam, zwłaszcza, że te minione dni były dla mnie bardzo ciężkie. We wtorek miałam ...

Ach w końcu nadszedł weekend, cały tydzień na to czekałam,
zwłaszcza, że te minione dni były dla mnie bardzo ciężkie.
We wtorek miałam egzamin z języka angielskiego w gimnazjum,
ponieważ startowałam do klasy z rozszerzonym angielskim.
Wczoraj dowiedziałam się, że dostałam się do niej, jestem 
bardzo szczęśliwa, bo bardzo mi ta tym zależało. Dzisiaj 
jest sobota, a w Łodzi wieczorem mają się odbywać różne
fajne rzeczy takie jak noc muzeum, 6 urodziny manufaktury
koncerty na Piotrkowskiej i jeszcze chyba coś. Ja z moimi 
rodzicami prawdopodobnie pójdziemy do Muzeum Sztuki
 i może jeszcze gdzieś jak będzie czas. Mam nadzieję, że 
ten wieczór będzie udany... A teraz na razie spadam, pa!




0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.