Kino

Dzisiaj byłam z moją klasą w kinie na "Avengers". Ogólnie film był nawet fajny, ale zdecydowanie za długi, trwał dwie i pół g...

Dzisiaj byłam z moją klasą w kinie na "Avengers".
Ogólnie film był nawet fajny, ale zdecydowanie
za długi, trwał dwie i pół godziny, a akcja rozkręciła
się dopiero w ostatnich trzydziestu minutach.
Seans niby był w 3D,  a i tak jak zdjęło się okulary
to wszystko było widać wyraźnie. W połowie filmu
mi i mojej koleżance strasznie zaczęło się nudzić, aż
w takim stopniu, że przyglądałyśmy się popcornie i 
zgadywałyśmy co on nam kształtem przypomina haha.
No dobra nie będę tak narzekać na ten film, bo nie 
był, aż taki zły, ale szczerze mówiąc nie polecam go
dziewczynom, bo totalnie on Was znudzi.


+ zdjęcie warkoczyka zrobionego z włosów Oli i moich

PRZYPOMINAM O PYTANIACH DO MNIE!!!

2 komentarze

  1. ale śliczny warkoczyk ♥
    Ps. zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.