Noc muzeum

Wczoraj byłam w ramach "Nocy muzeum" w Muzeum Sztuki w Manufakturze. Otóż prace, które zobaczyłam były dla mnie w większości ...

Wczoraj byłam w ramach "Nocy muzeum" w Muzeum Sztuki
w Manufakturze. Otóż prace, które zobaczyłam były dla mnie
w większości niezrozumiałe, nie mogłam pojąć jak na przykład
namalowanie jednego kolorowego paska na białym tle można
nazwać sztuką wartą tysiące. W takich zaciemnianych salach 
pokazywane były filmy, to była jakaś masakra! Ludzie na tych
nagraniach robili jakieś paranormalne rzeczy, mówili totalne 
bzdury! No dobra ja może nie znam się na takiej sztuce, ale 
jeśli wy macie ochotę przekonać się co znajduję się w 
Muzeum Sztuki w Łodzi to zapraszam do Manufaktury.
Boże jakie ta baba bzdury mówiła!

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.