W POSZUKIWANIU CIEKAWYCH MIEJSC

Będąc blogerem jest się naprawdę aktywnym w sensie robienia zdjęć. Każdy chce, aby każda sesja miała swój własny, unikalny wygląd. Niest...


Będąc blogerem jest się naprawdę aktywnym w sensie robienia zdjęć. Każdy chce, aby każda sesja miała swój własny, unikalny wygląd. Niestety zimą liczba miejsc, gdzie można ją zrobić jest nieco ograniczona. Wiadomo, że każdy woli ciepłe, przytulne kawiarnie od zimnego dworu. Dlatego właśnie dzisiaj wybrałam się z Olą do MS2. Na początku myślałam, że wejdziemy do samego muzeum, ale okazało się, że ich kawiarnia jest równie urokliwa. Muszę się przyznać, że tyle, ile razy bywam z Manufakturze, w życiu nie powiedziałabym, że nie znam w niej jakiegoś miejsca. A tu proszę, niespodzianka. Dawno nie było tu właśnie takiej bardziej ogarniętej sesji, więc bardzo się cieszę, że udało nam się w końcu ją zrobić. 

Jak podobają się Wam efekty?









Zapraszam na nowy filmik! (niestety nie można odtworzyć go na telefonach)


9 komentarze

  1. Śliczne buty! Sesja też bardzo udana :)

    http://izwierzeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne miejsce, tak samo jak outfit!
    Wydaje mi się, że na drugim zdjęciu twarz jest odrobinę rozmazana, co psuje cały urok zdjęcia.

    Powodzenia w poszukiwaniu następnych cudownych miejsc na sesje
    i zapraszam do siebie http://epohmis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w niekażdym miejscu można robić zdj

    fajna notka

    http://eskucinska.blogspot.com/2016/02/podsumowanie-styczen.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, hej!
    teraz możesz się naszykować na czytanie bardzo długiego komentarza, a więc słuchaj mnie! :D
    Kiedyś zaobserwowałam Twojego bloga, bo stwierdziłam, ze w wolnej chwili go poczytam, ale potem całkowicie o tym zapomniałam, nie mogłam znaleźć czasu, czy cokolwiek innego. Ale ostatnio weszłam na mojego bloggera i patrzę, że blogi, które obserwują dodały nowe posty, właściwie tak jak zawsze, ale jedno zdjęcie, które było pokazane na jednym blogu i mi się spodobało i stwierdziłam, że sobie wejdę na tego bloga. A więc tak oto ponownie wylądowałam na Twoim blogu, ale to nie jest najlepsze, słuchaj mnie dalej!
    Zaczęłam czytać jeden ten najnowszy post, stwierdziłam, że jest mega i chcę poczytać więcej, tak mnie zainteresowałaś, czy jestem w trakcie czytania któregoś już Twojego postu oraz oglądam kolejny filmik na youtube. Stwierdziłam, że jesteś meeega pozytywną osobą, która jest cały czas optymistycznie nastawiona do życia! Zaobserwowałam Cię na wszystkich możliwych kanałach, bo stwierdziłam, że ,,wooah, ta dziewczyna może spowodować, że moje podejście do życia również cały czas będzie takie optymistyczne!"
    I w tym momencie właściwie nie wiem co napisać, bo kurde, jedyne o czym myślę to to, ze mega chciałabym Cię poznać i zarazić się Twoją radością z życia!
    Zawsze miałam różne pomysły, ale potem wszystko odkładałam na później ze słowami ,,mam jeszcze czas na zrobienie tego, jak nie zrobię tego dzisiaj to kiedy indziej...", ale oglądając Twoje filmiki, czytając posty stwierdziłam, że nie! Nie mogę wszystkiego odkładać na później, miałam postanowienie, że 2016 będzie moim rokiem, bo w końcu te 17 lat ma się tylko raz, a za rok osiemnastka, to trzeba wszystkie marzenia największe spełnić do osiemnastki! I właśnie teraz stwierdziłam, że nie będę wszystkie odkładała na później, tylko już za chwilkę zabieram się do pracy!!!
    Wydajesz się na prawdę przecudowną osobą i w tym właśnie momencie cieszę się, że trafiłam tutaj na tego bloga!!!!
    Ogólnie to wielkie brawka dla Ciebie za to co udało Ci się osiągnąć, bo tak patrząc na te rzeczy to widzę, że moje marzenia są bardzo podobne do Twoich, hahahahaha! :D
    Mam nadzieję, że będziesz tu jak najdłużej i kiedyś uda mi się Ciebie poznać! :D
    Pozdrawiam!
    buźka!!

    Ogólnie to jakbyś chciała i miała wolną chwilę, to zapraszam również do siebie!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!Niezmiernie mi miło, czytając to :D

      Usuń
  6. Sesja przecudowna! :* Bardzo lubię czytać i oglądać twoje filmiki. Tę sesję oglądałabym przez cały dzień, a i tak by mi się nie znudziła :*

    Jeśli chcesz możesz zajrzeć na mojego bloga:
    nanudezmatyka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ! ja mam właśnie na odwrót wole sesje wśród natury i nawet nie przeszkadza mi zimna wręcz nawet wole jak jest mrożnie , zima jak dla mnie ma swój mroczny tajemniczy klimat , zresztą nie tylko zima jesień tak ze a ja taki klimat uwielbiam , masz naprawdę bardzo ciekawy blog :)

    zapraszam na mój blog o moim życiu w Anglii i nie tylko http://mishamabloga.blogspot.co.uk/ pisze

    OdpowiedzUsuń
  8. może jakiś post lubi filmik o rozciąganiu?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.