DISNEY AGAIN! SESJA ZDJĘCIOWA W WARSZAWIE

Tyle lat udzielam się w internecie. Robię zdjęcia, piszę posty, kręcę różnorodne filmy. Jednak przed wejściem w życie wirtualne miałam in...


Tyle lat udzielam się w internecie. Robię zdjęcia, piszę posty, kręcę różnorodne filmy. Jednak przed wejściem w życie wirtualne miałam inną miłość. Oglądałam to codziennie, ciesząc się z każdego serialu, jak dziecko. Zaraz... przecież ja nim wtedy byłam. Mimo, że nie mam już dziesięciu lat, nadal uwielbiam Disney'a. Oczywiste było więc to, że jeśli zdarzyła mi się okazja wystąpienia dla nich ponownie, zrobię to z wielką chęcią.

W tym tygodniu udałam się do Warszawy, gdzie miałam wziąć udział w sesji zdjęciowej dla kanału Disney Channel Polska. Wiedziałam, że spotkam tam jeszcze dwie dziewczyny, jednak nie powiedziano mi jakie. Muszę Wam się przyznać, że bałam się, że będę najstarsza i w ogóle będą to jakieś dzieciaczki. Moje wątpliwości zostały rozwiane, gdy zobaczyłam, iż będę współpracować z Mają, która ma 21 lat i moją rówieśniczką, Olą. Alex Mandostyle śledzę od około dwóch lat, więc bardzo miło było mi poznać jedną z wielu moich, ulubionych youtuberek.

Nie mogę Wam niestety wszystkiego zdradzić, ale zdjęcia te są w ramach nowego serialu na antenie Disney Channel. W życiu wzięłam udział w wielu sesjach zdjęciowych, głównie tych autorstwa Natalki. Jednak nigdy nie miałam styczności z takim profesjonalizmem. Muszę powiedzieć, że zespół, z którym pracowałyśmy był bardzo zorientowany w sytuacji i sesja odbyła się bez żadnych  zbędnych dokonań. Atmosfera była bardzo przyjemna i dzięki temu dobrze się nam wszystkim pracowało. Cieszę się bardzo, że mogłam wziąć w tym udział i dzięki temu doświadczeniu zdałam sobie sprawę co chciałabym robić tak na prawdę w życiu. I nie, nie jest to mimo wszystkiego modeling (do, którego krasnalek i tak się nie nadaje).







Tym razem w Inter trafił mi się pokój z widokiem na Pałac Kultury - bosko!

13 komentarze

  1. "zdjęcia te są w ramach nowego serialu na antenie Disney Channel" - czy to znaczy, że będziesz grała w jakimś nowym serialu Disney Channel?
    Gdzie będzie można zobaczyć zdjęcia? :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie hahaha. Ten serial jest amimowany ;) zdjęcia będę publikować, między innymi tutaj :)

      Usuń
    2. :). Czekam na zdjęcia i dzięki za odpowiedź ;). Szkoda, że nie zagrasz w serialu. Śledzę twojego bloga od dłuższego czasu i fajnie by było zobaczyć cię na dużym ekranie :).

      Usuń
  2. Gratulacje fantastycznej przygody! Mogę zapytać jak to się przyplątało? :D Zaproponowali Ci to, ze względu na poprzednią współpracę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wielkie wyróżnienie, gratulacje :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz samouwielbienie, że się tak fotografujesz? O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tej współpracy dostajesz jakieś wynagrodzenie ($)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała mieć taką sesję! :)
    Gratuluję! ♥♥

    Mój blog:
    nanudezmatynka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała mieć taką sesję! :)
    Gratuluję! ♥♥

    Mój blog:
    nanudezmatynka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.