OMBRE HAIR

Już tyle razy do tego podchodziłam, ale zawsze kończyło się ufarbowanymi szamponetką włosami w wakacje. Nagle, spontanicznie postanowiłam, z...

Już tyle razy do tego podchodziłam, ale zawsze kończyło się ufarbowanymi szamponetką włosami w wakacje. Nagle, spontanicznie postanowiłam, zrobić sobie w końcu ombre hair. W sumie po rozjaśnieniu nie widać, aż takiej różnicy, jakiej się obawiałam. Był to głównie mój wymysł związany z zbliżającym się balem gimnazjalnym, gdyż chciałam coś nowego w swoim wyglądzie. Hahaha teraz jestem ciekawa, jak szybko znudzą mi się te włosy :D.



wianek - Tally Weijl


12 komentarze

  1. Robiłaś sama czy u fryzjera ?

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz jak cukiereczek *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje Ci ten wianek, i piękny sweterek!:) http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Obserwuję bloga, ponieważ na to zasługuje! :)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju piękna jesteś !
    Śliczny wianek i masz boskie włosy !
    Zdjecia sa megaaaa !

    Zapraszam !
    http://namedreams.blogspot.com/

    Obserwuję i Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi znudziło się po ok. 6 miesiącach :D
    Ślicznie wyglądasz!
    xoxo
    sleepy-monday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że ślicznie Ci w ombre, bardzo ładnie się układają Ci włosy :) Ja miałam ombre w wakacje i na moich włosach to była jedna wielka masakra! :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nadalk Ci bardzo ladnie, ale uwazam, ze wtedy Twojewlosy byly najladniejsze na swiecie! Udanego balu, kochana, sliczny wianek!
      Ps. Masz uroczy usmiech
      Ps.2. Wstawisz outfit z balu? :)
      Coolest-angels.blogspot.com

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.