WARSAW, DISNEY, RECORDING - FOTORELACJA

Hejka! Wróciłam już z Warszawy pełna nowych doświadczeń i nadal nabuzowana emocjami. Chyba powinnam wyjaśnić Wam w końcu, w jakim celu poje...

Hejka! Wróciłam już z Warszawy pełna nowych doświadczeń i nadal nabuzowana emocjami. Chyba powinnam wyjaśnić Wam w końcu, w jakim celu pojechałam do stolicy. Otóż jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie "Podziel się uśmiechem", w którym nagrodą był udział w reklamie. Wygrałam go! I to właśnie tym sposobem wczoraj miałam nagrania do reklamy Disney Channel. Hejty, hejtami, że to kanał dla dzieci... bla, bla, bla, ale ja jestem z tego niesamowicie szczęśliwa i nie obchodzi mnie teraz co sądzą o tym moi rówieśnicy. Trzeba spełniać swoje marzenia, a to, że mogłam zagrać w tym roku już w drugiej reklamie motywuje mnie do dalszego działania.

ZDJĘCIA Z PLANU

CHWILE RELAKSU
W piątek wieczorem i dzisiaj rano miałam czas wolny. Wykorzystaliśmy go, żeby przejść się trochę po Warszawie, jak i popływać w basenie. Najbardziej podobało mi się, że pływalnia znajdowała się na samym szczycie hotelu, czyli na 43 piętrze. W dodatku była z widokiem na Pałac Kultury. Ogólnie mówiąc coś pięknego.

widok z mojego pokoju


I oto przeżyłam swoją kolejną przygodę. Więc, kiedy moi młodsi czytelnicy będziecie oglądać Disney Channel poszukacie tej dziewczyny w żółtej bluzie lub zielonej kurtce - hahahahaha :D

12 komentarze

  1. a w jakiej reklamie grałaś poprzednio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spot reklamujący Łódź, ale to były z 2 sekundy kiedy każdy tam po kolei machał :)

      Usuń
  2. A w jakiej teraz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałeś/aś w ogóle posta? Przecież napisałam , że Disney Channel :)

      Usuń
  3. Super Emilka, fajnie, że Ci się udało i obyś miała jak najwięcej okazji, żeby brać udział w takich akcjach :) Zdjęcia wspaniałe, to musiała być niesamowita przygoda :) A mówili Wam, kiedy ta reklama zacznie lecieć w tv?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej serio podziwiam ja oprocz cb bede wyszukiwac takiej malej istotki w granatowae bluzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super, podziwiam :)
    zapraszam do siebie http://insomniacmakeup.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak ja bym chciała zagrać w jakiejś reklamie :D Bravo dla ciebie i życzę dalszych sukcesów :) zapraszam do mnie http://anitka-atinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję , mam nadzieję , że będziesz mogła jeszcze częściej mieć takie przygody :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie :) A dasz link do tej reklamy Łodzi, w której też byłas?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.