INSTAMIX

Hejka! Tak, wiem możecie mnie zabić. Zaglądam tu rzadziej niż kiedykolwiek, ale niestety koniec września jest dla mnie czymś okropnym. W pr...

Hejka! Tak, wiem możecie mnie zabić. Zaglądam tu rzadziej niż kiedykolwiek, ale niestety koniec września jest dla mnie czymś okropnym. W przyszłych dwóch tygodniach mam 6 sprawdzianów ( to w ogóle jest legalne?!) i nie wyrabiam aktualnie z nauką. Wczoraj, gdy był sobotni wieczór, zamiast się zrelaksować, pisałam do 1:30 opowiadanie na polski. Pierwszy miesiąc szkoły jest dla mnie zawsze najgorszy. Zawsze ciężko było mi się przyzwyczaić, że nie ma już wakacji, ale w tym roku jest na prawdę kiepsko. Z powodu braku zdjęć wstawiam instamix z ostatnich dwóch miesięcy.
jesienny outfit / mój rysunek / niedzielny spacer

basen na 43 piętrze z widokiem na Pałac Kultury / pokój hotelowy / Starbucks

piękne kolorowe kwiaty / but first let me take a selfie / zakupy w mohito

Z serii: Emilka udaje, że się zdrowo odżywia, :D

1 komentarze

  1. Wow, zdjęcia jak zwykle śliczne *-* Rozumiem Cię, pierwszy miesiąc jest zawsze najgorszy :(
    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.