NEON LIGHTS

Hejka! Dzisiaj byłam z Martą na zdjęciach, pierwotnie miałyśmy iść do parku, ale kiedy cały dzień zapowiadał się deszczowy wybrałyśmy s...


Hejka! Dzisiaj byłam z Martą na zdjęciach, pierwotnie miałyśmy iść do parku, ale kiedy cały dzień zapowiadał się deszczowy wybrałyśmy się do Manufaktury. Lubię tam robić zdjęcia, bo jest tam mnóstwo różnych miejsc. Dzisiaj wybrałyśmy korytarz/przejście z neonowymi światłami. Jak dla mnie raj. A tak w ogóle co do neonów, to zaopatrzyłam się w nowe buty - takie kolorki to ja lubię :D.


A tak w ogóle to się przefarbowałam. Wstawiam zdjęcie zrobione na szybko u babci, bo widzę, że na na górze przez te światła nie widać tego :). Co myślicie?

4 komentarze

  1. rudzielec :*

    OdpowiedzUsuń
  2. masz ciągle taką samą minę na zdjęciach -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz się chyba tak zdarzyło i od razu ktoś się uczepił

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.