Valentine's Day

Ach walentynki, święto zakochanych i pełen miłości.... Ugch... aż niedobrze mi się robi. Nie lubię walentynek i tego nie ukrywam. Jeśli...


Ach walentynki, święto zakochanych i pełen miłości.... Ugch... aż niedobrze mi się robi. Nie lubię walentynek i tego nie ukrywam. Jeśli ktoś kogoś kocha powinien okazywać mu miłość cały czas, a nie tylko raz do roku. Zgadzacie się ze mną? Mimo, że nie lubię tego dnia, uszczęśliwiły mnie walentynki od moich przyjaciółek. Po co mi chłopak jeśli ma świetne przyjaciółki? 

Jutro dosyć zabiegany dzień. Rano mam warsztaty taneczne z hip hopu, a wieczorem idę do koleżanki na urodziny, więc pewnie post pojawi się jutro bardzo późno lub w niedzielę rano. Na razie spadam, xoxo :*.





Dzisiejszy outfit:

sukienka "Dress To Kill" - Sinsay
naszyjnik - prezent 


1 komentarze

  1. Zgadzam się z tym, że powinno kochać się cały rok !
    http://julliet-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.