dużo do zrobienia - mało czasu

Hejka! Nie muszę pewnie tłumaczyć się, dlaczego tak rzadko dodaję posty. Wiadomo. Szkoła, lekcje, sprawdziany. W tym tygodniu na prawdę nie...

Hejka! Nie muszę pewnie tłumaczyć się, dlaczego tak rzadko dodaję posty. Wiadomo. Szkoła, lekcje, sprawdziany. W tym tygodniu na prawdę nie mam chwili na odpoczynek. Codziennie jakiś test lub kartkówkę. Dzisiaj też nie lepiej, bo jeszcze jest dzisiaj 13, a ja "szczęściara" jestem trzynasta w dzienniku, więc jak dobrze przypadło byłam pytana jeszcze z mamy, oprócz sprawdzianu z geografii i chemii. Jutro jeszcze biologia i nareszcie koniec! Trzeba wytrzymać jeszcze te ostatnie cztery lekcje w tym tygodniu. 

A tak w ogóle, to jutro są walentynki. Czy obchodzę? Hahaha wiadomo, że nie bo nie mam z kim :))). Może Wy świętujecie je z kimś dla was ważnym? 

JAKIEŚ OSTANIE PRZYPADKOWE ZDJĘCIA 





3 komentarze

  1. Naprawdę nie masz chłopaka jesteś taka ladna 》zainteresowany ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też spędzam sama jutrzejszy dzień..
    Pierwsze zdjęcie jest cudne- ślicznotka *-*
    http://julliet-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.