Cała prawda o moim stylu + new in

Pewnie większość z was zauważyła, że mam nieco odmienny styl niż spora część dziewczyn. Nie ubieram się w ciuchy jakie noszą tz. "f...




Pewnie większość z was zauważyła, że mam nieco odmienny styl niż spora część dziewczyn. Nie ubieram się w ciuchy jakie noszą tz. "fejmy", tylko staram się być po prostu sobą. Pastele, neony, soczyste czerwienie, to zdecydowanie cała ja. Nawet w bardzo ponury dzień nie byłabym w stanie ubrać się cała na czarno. Od zawsze podobał mi się styl wojskowy, ale czy bym tak się ubrała? Nigdy. Takie ciuchy nie pasują do mnie i nawet dziwnie się w nich czuję. Gdy wchodzę do sklepu z odzieżą zawsze moją uwagę przykuwają słodziutkie, dziewczęce sukienki. Mogłabym mieć takich tysiące i nadal by mi się nie nudziły. Może neony są kiczowate, ale szczerze mówiąc, wisi mi to. Gdy zakładam takie ubrania czuję się jakoś szczęśliwa, bo ta moc kolorów dopełnia moją radość i samopoczucie. W pastelach czuję, się zaś tak spokojnie, a to dlatego, że są takie jasne i delikatne.

Nike | via Tumblr| NEON |
✖️VelvetDreamingLuv
NeonNeon Pink Shorts
clothesold fashion

Każdy ma jakiegoś swojego idola należącego do gwiazd showbiznesu, który jest  dla niego ikoną mody. Przeważnie jest tak, że jakiej słuchamy muzyki, tak się ubieramy. Ja jestem zakochana między innymi w muzyce i stylu Ariany Grande, która jest normalnie jak cukiereczek - kocham jej styl! Innymi moimi idolkami są Bella Thorne -boska, rudowłosa piękność (boże, jak ja chcę mięć takie włosy! ) i Martina Stoessel, która lubi nadać delikatnym kolorom pazura.


+
A teraz takie szybkie, świąteczne  new in i spadam, bo pisanie tego posta zajęło i dosyć sporo czasu.
Nie wiem skąd są dwie pierwsze rzeczy, bo to był prezent.



sukienka - Sinsay

bluzka - Mohito / spódniczka - New Yorker 

bluzka - Terranova


4 komentarze

  1. Super szkoda że nie potrafię odkryć sb z mojej szafy :( ale GRATULACJE !!!♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty też jesteś jak cukiereczek :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztowały te bluzki? Z terranovy i z mohito?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z terranovy coś ok. 20 zł, z z mohito nie mam pojęcia

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.