SATURADAY'S OUTFIT + WYZWANIA

Hello! Dzisiaj mam dla was trochę inny niż zazwyczaj outfit. Zdecydowanie zaczęłam  przekonywać się do zakolanówek, są idealne za takie d...

Hello! Dzisiaj mam dla was trochę inny niż zazwyczaj outfit. Zdecydowanie zaczęłam 
przekonywać się do zakolanówek, są idealne za takie dni. Jakiś czas temu zakupiłam 
również nową bluzę, zawsze chciałam mieć taką, aż w końcu znalazłam idealną. 

A tak w ogóle to wymyśliłam coś, a mianowicie nowy pomysł na filmik. Będą to wyzwania 
wymyślone przez was, które będę musiała pokazać na filmiku. Nie wiem czy to się uda, no 
ale jeśli macie jakieś pomysły na te wyzwanie to pisać w komentarzach na dole.





bluza New Yorker / spodenki diy 

7 komentarze

  1. haha zjedz cytrynę na video :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham zakolanówki i bluza jest śliczna.
    A co do zadań to możesz:
    -zjeść cynamon
    -zrobić makeup bez lustra
    -wypić sok z cytryny
    Więcej pomysłów nie miałam

    Zapraszam do mnie:
    http://full-lips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię zakolanówki, ale niestety nie można nosić do szkoły ;c Super foty emi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jula można nie można, ja i tak noszę i nosić będę hahaha :)

      Usuń
  4. zaśpiwaj swoją ulub pisenkę i narysuj swój autoportret, upodobnij się do jakijś gwazdy medialnej xd

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś bluze? jest świetna !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.