2 LATA Z WAMI!

Dzisiaj jest ważny dzień dla mojego bloga. To już druga rocznica jego powstania!!! Nie wierzę jak szybko minął ten czas. Pamiętam jak te ...

Dzisiaj jest ważny dzień dla mojego bloga. To już druga rocznica jego powstania!!!
Nie wierzę jak szybko minął ten czas. Pamiętam jak te dwa lata temu napisałam mojego 
pierwszego posta, a powodem założenia bloga była niedzielna nuda w domu. Teraz blog 
jest dużo popularniejszy niż jeszcze rok temu, co prawda komentarzy za wiele nie ma, 
ale cieszę się z ilości dziennych wyświetleń. Teraz daję kolaże zdjęć z ostatniego minionego
roku i sesji, które odbyły się w tym przedziale czasu.



ps. hahahaha pozdrawiam Damiana :D http://www.youtube.com/channel/UCmjjo3EIKL4vMAaMERDLw1Q

2 komentarze

  1. Super rocznica! :D Mam nadzieję, że będziesz tutaj jeszcze przez długi czas :)

    Piękny mix zdjęć ♥

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, piękna estes a twoja zeszła sesja jest olśniewająća kocham <3

    http://tyska-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.