VIDEOBLOG.

Hejka! Dzisiaj w końcu zaczyna się weekend, nawet nie zdajecie sobie sprawy jak jestem wyczekana po tym całym tygodniu szkoły. Codziennie te...

Hejka! Dzisiaj w końcu zaczyna się weekend, nawet nie zdajecie sobie sprawy jak jestem wyczekana po tym całym tygodniu szkoły. Codziennie test lub kartkówka, wieczorne uczenie się i wieczne zestresowanie. Teraz mam czas na lekki odpoczynek i mogę spokojnie poleniuchować. Dzisiaj mieliśmy apel, więc straciliśmy lekcje, po szkole poszłam do Nati. Przed chwilą zmontowałam videoblog z urywkami z ostatniego miesiąca, mam nadzieję, że spodoba się, bo pierwszy raz robiłam filmik tego typu.

http://www.youtube.com/watch?v=GwskO6ql7O0&feature=share


Przepraszam, że filmik w linku, a nie bezpośrednio na blogu, ale inaczej się nie dało dodać.


0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.