the Versatile Blogger Award.

Hejka! Niedawno zostałam nominowana przez Martynee7 do    Versatile Blogger Awardwięc,  w dzisiejszym poście napiszę 7 faktów o mnie ...


Hejka! Niedawno zostałam nominowana przez Martynee7 do  Versatile Blogger Awardwięc, 
w dzisiejszym poście napiszę 7 faktów o mnie :

1. Jestem bardzo niska.

2. Uwielbiam malować siebie i innych.

3. Trenuję gimnastykę artystyczną.

4. Mam bardzo słaby wzrok.

5. Uwielbiam nosić sukienki i spódniczki.

6. Kocham lato!

7. Uwielbiam pozować do zdjęć.

Zasady:
1.Osoba nominowana pokazuje nagrodę u siebie na blogu 
2.Dziękuje nominującemu blogerowi na jego blogu
3.Nominowany ujawnia 7 faktów o sobie
4.Należy nominować kolejnych 15 blogów
5.Informujemy nominowanych blogerów na ich blogach 



Ps. Wiem, że  wy wiecie o mnie te rzeczy, które napisałam,  ale chciałam po prostu
 odpowiedzieć na nominację.

1 komentarze

  1. Jesteś urocza :33 Powodzenia w konkursie.

    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.