Photo Inspirations. - moja nowa strona

Hejka! Dzisiaj siedząc i nudząc się  przed laptopem, wpadałam na pomysł, aby stworzyć moją nową stronę na facebook'u. Dotyczy ona ins...

Hejka! Dzisiaj siedząc i nudząc się  przed laptopem, wpadałam na pomysł, aby stworzyć
moją nową stronę na facebook'u. Dotyczy ona inspiracji fotograficznych. Wybrałam taki 
typ strony, bo bardzo często chcę zrobić zdjęcia, a nie mam na nie pomysłu. W takim wypadku
zawsze zaglądam na stronki typu weheartit.com czy loveit.com, albo po prostu właśnie szperam
po fanpagach na facebook'u. Moja stronka ma na razie bardzo mało lików, więc jeśli byście 
chcieli mi pomóc to proszę o lajknięcie tej strony https://www.facebook.com/photoinspirations.e.
Po kliknięciu na link przejdziecie na stronę Photo Inspirations. 








0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.