postanowienia na wakacje.

Hejka! Wiecie, że już tylko 10 tygodni do wakacji?! :* Ja już nie mogę się ich tak doczekać, pewnie  jak większość z was. W tym roku mam ...

Hejka! Wiecie, że już tylko 10 tygodni do wakacji?! :* Ja już nie mogę się ich tak doczekać, pewnie 
jak większość z was. W tym roku mam kilka postanowień wakacyjnych, które koniecznie muszę zrealizować. Sporządziłam małą listę z postanowieniami w punktach, mam nadzieję, że zdołam to wszystko
 zrobić przez te dwa miesiące, chociaż niektóre z tych rzeczy mam zamiar zacząć już w najbliższym czasie.

1. Zacząć biegać - od jakiegoś czasu zbieram się do tego, ale wydaje mi się, że polegnę po 400 metrach
biegu. W przyszłym tygodniu mam zamiar to zacząć, ale w wakacje biorę się do roboty i nie odpuszczę 
sobie tego za nic. 
Tumblr_ml9af4j00m1qiqzkxo1_500_large


2. Spędzać dużo więcej czasu z przyjaciółmi - w tym roku muszę się poprawić i częściej znajdować 
czas na spotkania z przyjaciółmi, bo w tamtym roku mimo moich planów prawie nic nie wypaliło i 
spędziłam wakacje z nie dosytem wyjść i spotkań ze znajomymi.

Tumblr_mlgtujl8m81rjjaemo1_500_large

3. Robić więcej zdjęć i oszczędzać na nowy aparat - Jak dobrze wiecie, bardzo chcę mieć lustrzankę,
oszczędzam na nią już tyle czasu, że w praktyce mam już wystarczająco pieniędzy, ale nie chcę z drugiej
strony wydawać wszystkich moich oszczędności na aparat. W te wakacje mam zamiar podszlifować
moją technikę robienia zdjęć, kadrów i obróbki, a dopiero później będę myśleć o nowym aparacie.

Tumblr_loet5gbbhk1qg0znjo1_500_large

4. Spędzić wspaniałe wakacje! - Mażą mi się wakacje pełne wrażeń i wspomnień.
Chcę je spędzić w gronie najbliższych mi osób i tylko to się liczy.... chociaż 
wakacjami w ciepłych krajach też bym nie pogardziła, hahahaha <3.

31e0e0700b3e417b600639e21dfe845c_large


0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.