...

Hejka! Dzisiejszy dzień, był dosyć zwyczajny. Najpierw test z mapy z geografii, potem jak zwykle stres przed fizyką, że nic nie umiem, zr...

Hejka! Dzisiejszy dzień, był dosyć zwyczajny. Najpierw test z mapy z geografii, potem
jak zwykle stres przed fizyką, że nic nie umiem, zresztą jak zazwyczaj. Musiałam zwolnić
się dzisiaj z dwóch lekcji, aby zdążyć na trening, bo teraz trochę więcej ćwiczymy, gdyż
w piątek wyjeżdżamy na zawody zespołowe. To będą moje ostanie zawody w mojej 
karierze gimnastycznej, bo już z tym kończę, czas zacząć coś nowego. Mówiąc coś nowego,
chodzi mi oczywiście o taniec, który również przewijał się prze gimnastykę. 

wygrzebane :*

W najbliższą sobotę obchodzę 14 urodziny, mam nadzieję, że zdążę wrócić z zawodów o jakieś
normalnej porze, bo chciałabym spędzić chociaż kawałek urodzin w domu. A za tydzień....
3 wolne dni, bo są testy gimnazjalne, a w przyszłą sobotę moja impreza, więc przyszły tydzień 
zapowiada się na udany, tylko do końca tego tygodnia trzeba jeszcze dotrwać. 

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.