ROZDANIE DIY!!!

Z okazji pierwszych urodzin bloga postanowiłam zrobić rozdanie DIY. Do zdobycia są pyry spinek z kokardkami  mojego wyrobu. Wszystkie z...

Z okazji pierwszych urodzin bloga postanowiłam zrobić
rozdanie DIY. Do zdobycia są pyry spinek z kokardkami 
mojego wyrobu. Wszystkie zasady rozdania znajdują się 
pod zdjęciami.

DO ZDOBYCIA:
spinki  kokardki w panterkę
spinki kokardki różowe

spinki kokardki niebieskie

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W ROZDANIU MUSISZ!:

1. Obserwować mojego bloga

2. Zamieścić zdjęcie z rozdaniem na swoim blogu 
(jeśli nie masz bloga, zamieść zdjęcie np. na facebook-u)

 + 3*. (Nie musisz!) Zamieścić posta na swoim blogu o rozdaniu.



FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY 
POWINIEN WYGLĄDAĆ TAK:

(w komentarzu pod tym postem piszesz:)

Biorę udział!
1. Obserwuję bloga jako (nazwa użytkownika)
2. Zamieściłam zdjęcie na blogu 
3.* Napisałam posta o rozdaniu


Możecie się zgłaszać do 14 listopada ( jeśli będzie za 
mało ochotników przedłużę okres zgłaszania się)

ZGŁASZAĆ SIĘ!!!

1 komentarze

  1. Biorę udział
    1.Obserwuję bloga jako Ania
    2.Zamieściłam zdjęcie na blogu
    3.Napisałam posta o rozdaniu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.