100 lat mój blogu!

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień dla bloga. Mój "Flesh" skończył już ROK! Jejku, nie mogę uwierzyć, że to już minął cały rokm. Jak ...

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień dla bloga. Mój "Flesh" skończył już ROK!
Jejku, nie mogę uwierzyć, że to już minął cały rokm. Jak to wszystko
szybko minęło. Dopiero cieszyłam się jak dostawałam po jednym 
komentarzu na miesiąc i miałam miesięczną statystykę trzystu 
wyświetleń. Teraz mój blog jest coraz bardziej znany i wszystko 
dzięki Wam, moim kochanym czytelnikom. To dzięki Wam nie
odechciewa mi się pisać i dostaję coraz większy zapał na tworzenie
nowych postów. Chciałabym spytać się Was co jeszcze chcielibyście
czytać na blogu, może coś innego niż DIY, moje życie, outfity,
makijaże czy sesje. Może macie jakieś swoje pomysły?




2919345_264989_20e3d36883_p_large
100 lat!!!

4 komentarze

  1. Zrób taką zakładkę,na której umieścisz swoje układy,zdjęcia,filmiki i.t.p. z pokazów i konkursów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym więcej outfitów - mogłabyś robić w weekend z 3 i jak masz mało czasu w tygodniu to dodać notkę automatyczną właśnie z tym strojem : )
    I więcej zdęć z życia codziennego :) I w ogóle relacji też :)

    Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakim programie przerabiasz zdjęcia ?:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.