Wróciłam!

Siemanko! Chcę Wam powiedzieć, że wczoraj wróciłam ze wspaniałych  wakacji  na Węgrzech. Po raz trzeci w życiu byłam w bardzo przytulnej ...

Siemanko! Chcę Wam powiedzieć, że wczoraj wróciłam ze wspaniałych
 wakacji na Węgrzech. Po raz trzeci w życiu byłam w bardzo przytulnej 
miejscowość zwanej Balatonlelle, leżącej nad jeziorem Balaton. Pogoda
pod czas pobytu była różna. Czasami było upalnie, a czasami padał deszcz.
Z tego powodu byłam tylko 5 razy na plaży. Inne dni oczywiście nie były
stracone, gdyż jeździliśmy do różnych ciekawych miejscowości na wycieczki.
Byliśmy w cudnym Siófoku i płynęliśmy do pięknego Tihany. 2 razy pływałam 
w termach. W jednej miejscowości termy strasznie śmierdziały siarką, ale za to
jak super było się w nich pluskać. Za drugim razem, gdy pojechaliśmy do innej
miejscowości, termy były jednym gorącym jeziorem. Było tak tak głęboko, że 
prawie wszyscy ludzie pływali w kółkach. Ogólnie te wakacje były bardzo 
fajne i już nie mogę się doczekać następnego roku. Aha, jeszcze coś, w 
następnych postach pokażę Wam zdjęcia z wycieczek i jednej sesji :).
aaa darmowe wi-fi w Mc :)
wypożyczyliśmy sobie taki duży rower wodny ze zjeżdżalnią 

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.