Piękny Siófok

Jak wspominałam w ostatnim poście, pod czas wakacji na  Węgrzech byłam w pięknym, nowoczesnym Siófoku. Byłam tam 4 lata temu, to w poró...

Jak wspominałam w ostatnim poście, pod czas wakacji na 
Węgrzech byłam w pięknym, nowoczesnym Siófoku. Byłam
tam 4 lata temu, to w porównaniu do kiedyś miasto wygląda
teraz kompletnie inaczej. Zbudowali wielką wieżę widokową,
z której widać cały Siófok. Ze starego brzydkiego sklepu 
zrobili cudne centrum handlowe, no normalnie brak mi było słów 
jak się tam zmieniło. A tak w ogóle chciałam Wam bardzo 
podziękować za to, że zaglądaliście na bloga pod czas mojego
pobytu na wakacjach. Dodatku ogromnie cieszę się, że 
w ciągu tych dwóch tygodni przybyło, aż 7 obserwatorów.
OGROMNIE WAM ZA TO DZIĘKUJĘ!!!

1 komentarze

  1. dobra, to ja tez obserwuję...jakbys zmieniła zdanie co do obserwowania publicznie to mi pisz w komentarzu
    śliczny sweteerek,właśnie czegos takiego szukam

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.