Wycieczka szkolna

Hejka! Dzisiaj byłam na wycieczce całodniowej w Gołuchowie i Kaliszu. Z mojej klasy było tylko siedem osób, czyli dokładnie połowa klasy....

Hejka! Dzisiaj byłam na wycieczce całodniowej w Gołuchowie i Kaliszu.
Z mojej klasy było tylko siedem osób, czyli dokładnie połowa klasy. 
Więcej ubawu miałyśmy podczas jazdy autokarem, niż na ogólnej wycieczce,
bo my kiedyś już tam byłyśmy, chyba trzy lata temu i jakoś nie za chętnie
słuchało i oglądało nam się po raz drugi tego samo, no ale zawsze jest
to lepsze od lekcji w szkole. Teraz w ogóle to już koniec szkoły,
 to znaczy tych prawdziwych lekcji, bo oceny już są wystawione, ale
niestety jeszcze musimy męczyć się dwa tygodnie -,-, mam nadzieję,
że szybko zlecą i nawet jeszcze dużo będzie się działo, będziemy mieli
ognisko szóstych klas i piknik rodzinny oraz ja będę miała pokaz w Pałacu 
Poznańskiego, a po tym wszystkim już wakacje! Nie mogę się doczekać!

+ Zdjęcia z wycieczki

Gify...

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.