I am happy!

Hejka! Dzisiaj mam bardzo dobry humor, bo okazało się, że pierwszy raz na koniec roku będę miała 5 z matematyki! Może to śmieszne, ale ...

Hejka! Dzisiaj mam bardzo dobry humor, bo okazało się,
że pierwszy raz na koniec roku będę miała 5 z matematyki!
Może to śmieszne, ale ja nigdy nie miałam takiej dobrej oceny 
z matmy, tylko raz ją miałam, lecz tylko na półrocze chyba 
w czwartej klasie... Dzisiaj pisałam również test z języka 
angielskiego na 6 na koniec roku, no ale niestety był bardzo
trudny i na pewno nie będę miała oceny celującej, no trudno
musi mi wystarczyć 5. Jutro nie idę do szkoły, bo jedziemy
na wycieczkę całodniową.A w ten weekend jeszcze dużo
 będzie się działo. Ach już nie mogę się tych wszystkich 
rzeczy, no i oczywiście posty będą też ciekawsze :D.



0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.