Urodziny Marty

Siemanko! Jak już dobrze wiecie, wczoraj byłam na imprezie urodzinowej Marty. Zabawa była wprost genialna i przez cały czas coś fajnego s...

Siemanko! Jak już dobrze wiecie, wczoraj byłam na imprezie urodzinowej
Marty. Zabawa była wprost genialna i przez cały czas coś fajnego się działo.
Kąpałyśmy się i skakałyśmy do basenu, bawiłyśmy się w "Kocham cię Polsko!",
robiłyśmy sesję zdjęciową (zdjęcia z sesji pokarzę w następnym poście) i szalałyśmy
na trampolinie. Na imprezie było bardzo dużo osób, bo młodsza siostra Marty też
robiła urodziny i zaprosiła swoich kolegów, ogólnie na zabawie było z jakieś
czternaście osób (lub nawet więcej), na szczęście ich dom jest ogromny
i wszyscy się spokojnie pomieścili. Ja i moje koleżanki robiłyśmy non 
stop zdjęcia, mam ich bardzo dużo i miałam wielki problem, które fotki 
wstawić na bloga, bo raczej 206 zdjęć nie będę Wam pokazywać, haha.

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.