Otwarcie galerii

Siemka! Dzisiaj miałam trochę krótsze lekcje, bo mieliśmy otwarcie galerii plastycznej i pokazy gimnastyki artystycznej. W galerii szko...

Siemka! Dzisiaj miałam trochę krótsze lekcje, bo mieliśmy
otwarcie galerii plastycznej i pokazy gimnastyki artystycznej.
W galerii szkolnej znalazło się trochę moich prac plastycznych,
między innymi figurka i plakat Robin Hooda, które go robiłam 
z Patrycją, makieta zainspirowana "domkami bohaterów bajek",
ja wybrałam scenerię z "Trzech świnek". Znalazłam tez kilka 
wywieszonych moich prac z zeszłego roku szkolnego, to był
projekt biżuterii dla mamy i maska zrobiona z masy papierowej.
Ogólnie w wystawie nie brałam większego udziału, chodzi mi
o to, że nie stałam przy mojej pracy, tylko miałam te pokazy.
Ogólnie ten dzień był taki bardziej na luzie i w dodatku
dzisiaj zaczyna się czterodniowy weekend, hura!

Ta maska po środku jest moja

+prace, które bardzo mi się podobały
Harry Potter



0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.