Kręcimy film

Hejka! Ten dzień jest dla mnie bardzo ekscytujący, ponieważ byłam statystką w filmie o nazwie "Hole in the wall", kręconym  p...

Hejka! Ten dzień jest dla mnie bardzo ekscytujący, ponieważ
byłam statystką w filmie o nazwie "Hole in the wall", kręconym 
przez studenta trzeciego roku w liceum, który zdawał do szkoły
 filmowej. Moja rola była bardzo malutka, ponieważ robiłam
tylko tło dla głównego bohatera, na szkolnym holu wraz z moimi
 przyjaciółkami Olą i Patrycją. Przechodziłyśmy przez hol i niby
gadałyśmy. Ten film to tak właściwie jest dramat, bo zdradzono
nam, że w wcześniejszych scenach na cmentarzu zostaje
 zamordowany chłopiec i teraz jego brat próbuje znaleźć zabójcę.
Ogólnie film zapowiada się fajnie i jeśli ten młody reżyser zostanie
przyjęty do szkoły filmowej to może puszczą go nawet w telewizji.
Zdjęcia, kamera, AKCJA!

Buty Patki
Moje sweet focie, hahaha!

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.