Na działce

Hejka! Przepraszam Was, że dopiero teraz dodaję posta, ale  dopiero wróciłam od rodziny z działki. Byłam tam od wczoraj. Poleniuchowała...

Hejka! Przepraszam Was, że dopiero teraz dodaję posta, ale 
dopiero wróciłam od rodziny z działki. Byłam tam od wczoraj.
Poleniuchowałam sobie trochę, opaliłam się troszeczkę, a 
najbardziej cieszy mnie to, że, aż cztery razy wygrała  meczyk
koszykówki, choć nie jestem w nią za dobra. Nareszcie jakoś 
opanowałam grę w ping-ponga, bo kiedyś w szkole to w ogóle
nie umiałam w niego grać. No to już ostatni tydzień szkoły, a 
tak na serio to w tym tygodniu będę tylko przez dwa dni w
 szkole, bo jutro idę z klasą na basen lub do "Eksperymentarium",
we wtorek mam pokaz w "Pałacu Poznańskiego", a w piątek 
już zakończenie roku szkolnego, ale mi szybko ten drugi semestr
 zleciał, normalnie nie mogę uwierzyć, że już w przyszłym 
roku szkolnym, czyli za dwa miesiące idę już do gimnazjum. 

2 komentarze

  1. Hej, fajna notka, a zdjęcia jeszcze bardziej, masz genialnego pieska. WEST *.*

    Obserwujemy ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ten piesek nie jest mój tylko mojej rodziny u której byłam

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.