Dzień Dziecka + Mc Donald

Hello! Dzisiaj jest Dzień Dziecka, z tego powodu moja klasa  nie miała lekcji tylko mieliśmy pojechać do katedry na festyn. Otóż pojech...

Hello! Dzisiaj jest Dzień Dziecka, z tego powodu moja klasa 
nie miała lekcji tylko mieliśmy pojechać do katedry na
festyn. Otóż pojechałyśmy tam, ale po 10-15 minutach 
wróciłyśmy się, bo padał deszcz i było nam okropnie zimno.
Nasza pani wychowawczyni zabrała nas do Mc Donalda i 
było nawet fajnie, moje koleżanki oglądały Konia Rafała 
na telefonie, po jakimś czasie myślałam, że zwariuję od 
tej pioseneczki, która leci na koniec i początek odcinka.

A Wam jak minął Dzień Dziecka?

Ps. Nadal możecie zadawać mi pytania!!!
http://emolia-flesh.blogspot.com/2012/05/zadawac-pytania.html

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.