Pawi makijaż

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moja kolejną propozycje makijażu. Tym razem zainspirowałam się pawimi kolorami, czyli morski, granat, żó...

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moja kolejną propozycje makijażu.
Tym razem zainspirowałam się pawimi kolorami, czyli morski, granat,
żółć i zieleń, pawie na swoich piórach mają również trochę fioletu,
ale ja niestety nie posiadałam cienia w takim kolorze. Mam nadzieję,
że makijaż spodoba Wam się i kiedyś skorzystacie z kach moich porad.

  Potrzebne będą Ci:

Tusz do rzęs i różowy błyszczyk
Cienie do powiek w pawich kolorach
Puder
1. Pokryj całą twarz pudrem
2. Od środka oka pomaluj powiekę żółtym cieniem
3. Następnie zielonym
4. Potem dodaj granatowy cień
5. Wykończ malując turkusowe zawijasy na końcach
6. Makijaż uzupełniamy malując rzęsy tuszem,  policzki różem,
a usta różowym błyszczykiem. I gotowe!!!

+ na koniec zdjęcie aparatu w lusterku od cieni

5 komentarze

  1. Ekstra makijaż : D
    Tylko z chyba troszkę źle nałożyłaś puder ( przy włosach masz jaśniejszą skórę ;p )
    Ale poza tym super : D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest źle nałorzony puder tylko to światło tak pada

      Usuń
    2. To nie jest źle nałorzony puder tylko to światło tak pada

      Usuń
  2. Super makijaż i przepiękne cienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do cieni to mi też się bardzo podobają i są moimi ulubionymi cieniami jakie mam

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.