Urodzinki

Hejka! Dzisiaj był taki piękny dzień, a mianowicie moje urodziny! Jestem bardzo szczęśliwa, bo  dostałam mój wymarzony prezent, czyli t...

Hejka! Dzisiaj był taki piękny dzień, a mianowicie
moje urodziny! Jestem bardzo szczęśliwa, bo 
dostałam mój wymarzony prezent, czyli telefon
HTC Wildfire S, od dawna o niż marzyłam i 
w końcu moje fantazje stały się rzeczywistością.
Ogólnie mój cały dzień był bardzo przyjemny,
w szkole było luźnie i spokojnie, wszyscy byli
dla mnie mili, ale zastanawiam się czy te miłe
osoby chciały po prostu dostać cukierka.
Wieczorem gdy przyszłam do domu przyszła
do mnie moja ciocia i dała mi kolejny mój 
wymarzony prezent, czyli jaskrawe cienie 
do powiek. Ach... co tu mówić? To były po 
prostu genialne urodziny, a za tydzień moja 
imprezka urodzinowa! Już nie mogę się doczekać!

<3

stół po imprezie

...i moje takie głupkowate zdjęcie

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.