Spotkanie

Siemka! Dzisiaj pierwszy raz w miesiącu poczułam  prawdziwą wiosnę, w końcu było gorąco, ponad  22'C. Rano byłam na dodatkowym angi...

Siemka! Dzisiaj pierwszy raz w miesiącu poczułam 
prawdziwą wiosnę, w końcu było gorąco, ponad 
22'C. Rano byłam na dodatkowym angielskim,
a potem poszłam do mojej przyjaciółki Natalki.
Najpierw poszłyśmy na boisko "Orlik", a
następnie w domu przygotowałyśmy się do 
sesji zdjęciowej. Zrobiłyśmy ją na dworze 
przy domu Natalii, takie zdjęcia z kwiatkami
na drzewach i.t.p. Ledwo co udało na się zdążyć
z tymi zdjęciami, bo po 10 minutach po naszym 
przyjściu zaczął lać deszcz i temperatura spadła
do 10'C. Gdy wróciłam do mojego domu przyszła
do mnie babcia, jeszcze z okazji moich urodzin,
dostałam od niej bukiecik kwiatków i trochę 
pieniędzy. Ogólnie ten dzień spędziłam bardzo 
przyjemnie i zdecydowanie chcę więcej takich sobót.

kwiatuszki

krople deszczu za oknem 

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.