Wiosno witaj!

Dzisiaj z okazji pierwszego dnia wiosny w mojej szkole zorganizowano,  quiz o naszym państwie i pokaz mody wiosennej pod tytułem  " Tre...

Dzisiaj z okazji pierwszego dnia wiosny w mojej szkole zorganizowano,
 quiz o naszym państwie i pokaz mody wiosennej pod tytułem
 " Treny wiosny 2012". No właśnie... trendy wiosenne to na pewno 
nie będą bo uczestnicy, włącznie ze mną uznali temat za "Kicze wiosny 2012". 
Mój stój był akurat najbardziej normalny, lecz niektóre przebrania
 były na prawdę szalone. Ogólnie miło spędziłam ten dzień miło,
 a jutro mam tylko trzy lekcje w tym jedną ważną , wręcz bardzo ważną,
 ponieważ mam test z matematyki, ach... trzymajcie za mnie kciuki.

uśmieszek

dziewczęta? 

Oleńka



2 komentarze

  1. hahahahhahaiahahhahah!:D fajnie było! jak słodko wyszłaś:> buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.