...

Hejka! Ten dzień był dla mnie dosyć fajny, a nawet przyjemny. W szkole  wpadły mi dwie piątki, jedna z matematyki, druga z angielskiego. Po ...

Hejka! Ten dzień był dla mnie dosyć fajny, a nawet przyjemny. W szkole 
wpadły mi dwie piątki, jedna z matematyki, druga z angielskiego. Po
 południu poszłam na drzwi otwarte do gimnazjum, bo w tym roku
 kończę podstawówkę. Startuję do klasy z rozszerzonym angielskim, 
mam nadzieję, że się dostanę, bo będę muszę napisać test sprawdzający
 moje umiejętności językowe, jeśli napiszę go na 4+ prawdopodobnie 
dostanę się.Na warsztatach plastycznych w gimnazjum również zrobiłam kilka 
stokrotek z bibuły, podobało mi się to, ja lubię takie robótki ręczne. 
Teraz aktualnie zastanawiam się co założyć jutro do szkoły na pokaz 
mody wiosennej, no bo jutro jest pierwszy dzień wiosny , mamy jakiś 
dzień wagarowicza i jakiś quiz o Polsce, uff ja na 
szczęście biorę tylko udział w tym pokazie.
420755_369195539771306_208940785796783_1233369_1087203507_n_large
Tak sobie wyobrażam gimnazjum ;<
 

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.