ACH TA SZKOŁA

Szkoła, cudowne miejsce nieprawdaż? I od razu po napisaniu tego zastanawiam się czy mówię to ironicznie, czy wręcz przeciwnie. Sama już nie ...

Szkoła, cudowne miejsce nieprawdaż? I od razu po napisaniu tego zastanawiam się czy mówię to ironicznie, czy wręcz przeciwnie. Sama już nie wiem. Po 10 latach uczęszczania do placówek tego typu zdałam sobie sprawę, że tak na prawdę szkoła jest jedną z najlepszych rzeczy, które zdarzyły nam się życiu. To w niej poznajemy przyjaciół (liczę, że na całe życie). To w niej uczymy się życia. Ale i to w niej przeżywamy swoje największe męczarnie, jakich nie doznaliśmy jeszcze gdziekolwiek indziej. Bez bicia przyznaję się, że nauka nie przychodzi mi z łatwością. Lubię się uczyć, ale przeważnie nie tego co wymaga ode mnie szkoła. Hektolitry wylanych łez, nerwy i poobgryzane paznokcie są efektem ubocznym mojej "nauki". Rozpoczęłam właśnie 2 klasę liceum i mówię Wam w moim planie lekcji dawno nie było tak mało przedmiotów od czasów wczesnej podstawówki. Perspektywa 8 matematyk i 4 lekcji geografii oraz fizyki w tygodniu zapewne nie jednego zwaliła by z nóg. Mnie jednak cieszy to, że w końcu będę mogła skupić się tylko na kilku, a nie kilkunastu niepotrzebnych mi w życiu przedmiotach. Zaczynam rok szkolny z dobrym nastawieniem i życzcie mi żeby trwało to jeszcze długo.

19 komentarze

  1. Super wpis! Będziesz zaglądać tu częściej? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się spodobał ten post , chyba najbardziej dlatego że ten post jest prawdziwy...A nie jak inne w innych blogach...♥Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Mi szkoła kojarzy się właśnie z najlepszymi wspomnieniami, nie tylko z męczarnią :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, podobają mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie powodzenia! Te zdjęcia są przepiękne

    million-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza koszulka z trampkiem. :) Pięknie wyglądasz.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo fotogeniczna ! Pozdrawiam
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z przyjemnoscia i pewnym sentymentem mysle o latach szkolnych :) naprawde przezylo sie tam niejedno to prawda!! duzo wytrwalosci w nauce zycze w tym nowym roku :) super miejsce na zdjecia!! bardzo fajnie wyszlo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia!
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia!

    https://smallnatic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja!
    mam wiele wspomnień związanych ze szkołą. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoła jest najlepsza, co ja bym dała za powrót do gimnazjum..

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie szkołę ale czasami jest ciężko , mimo to jestem szczęśliwa że do niej chodzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł a zdjęcia cudowne.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.