14 FAKTÓW, KTÓRYCH O MNIE [może] NIE WIECIE

1. Jestem bardzo roztrzepana. 2. W teście na temperament dowiadujesz się czy jesteś sangwinikiem, cholerykiem, melancholikiem, cz...



1. Jestem bardzo roztrzepana.

2. W teście na temperament dowiadujesz się czy jesteś sangwinikiem, cholerykiem, melancholikiem, czy flegmatykiem - mi wyszło wszystko po równo, co jest podobno niemożliwe (robiłam go dwa razy dla pewności).

3. Gdy usłyszę jakiś komplement, od razu myślę, że był to sarkazm.

4. Gdyby w mojej szkole była klasa ogólna, byłabym w niej, gdyż nienawidzę historii, chemii i fizyki, co eliminuje każde możliwe rozszerzenie. 

5. Nie jestem w stanie przebywać w otoczeniu z osobą, która właśnie ogląda mój film. Nawet słuchanie go z pokoju obok mnie drażni.


6. Gdybym musiała wybrać między prowadzeniem kanału i bloga, a tańcem, bez wątpienia wybrałabym taniec.

7. Zawsze marzyłam o tym, aby w przyszłości robić coś wielkiego. Nie wyobrażam sobie siebie siedzącej cały dzień przed biurkiem. 

8. Poważnie myślę nad przeprowadzeniem się do Warszawy po studiach.

9. Nie mam określonego stylu muzycznego. Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho. Dlatego na mojej playliście spokojnie można zobaczyć piosenki  One Direction obok 30 Seconds To Mars.

10. Jestem uzależniona od opowiadań fan fiction, a na samym Wattpadzie spędzam więcej czasu, niż na jakiejkolwiek innej stronie internetowej.


11. Czego najbardziej w sobie nie lubię? Tego, że najpierw coś robię, a dopiero potem myślę.

12. Moją ulubioną tancerką jest Briar Nolet i to ona jest moją motywacją do bycia coraz lepszą w tańcu.

13. Zawsze, gdy jestem sama w domu śpiewam, a raczej drę się wniebogłosy.

14. Występ na ważnym konkursie tanecznym jest dla mnie mniej stresujący niż rozwiązanie zadania na tablicy.


płaszcz- Shein

Podobał się post? Czy któreś z opisanych faktów również są związane z Wami?

13 komentarze

  1. Z jakiego gatunku fanfiction czytasz?? Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Ruciakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie kontynuacje albo alternatywne zakończenia moich ulubionych książek np.Niezgodnej , czy Igrzysk Śmierci. Ale czytam też zwykle opowiadania, które są już typowymi romansidłami :D

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Po tych kilku faktach mogę stwierdzić, że masz ciekawą osobowość :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Emi, mega zdjęcia!!!������

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobał fakt o tobie, że gdybyś miała do wyboru czy yt i blog, czy taniec to wybrałabys taniec - widać, jak bardzo kochasz swoją pasję, podziwiam mocno! :)
    MÓJ BLOG-KLIK!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie lubię historii, chemii i fizyki - jeszcze matematyka dochodzi.
    Śliczne zdjęcia! Zakochałam się w tych butach <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Też drę się wniebogłosy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :) Dopiero teraz złapałam się na twojego bloga! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakty 3,9 i 11 mamy identyczne �� I tak btw,masz może jeszcze gdzieś link do tego płaszczyka? ��Ciekawe czy w ogóle jest jeszcze dostępny...

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes spoko ,a jaki masz talefon

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się nazywasz na Wattpadzie?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.