WITAMY WAKACJE!

Jakie dziwne jest uczucie, kiedy ten najbardziej upragniony czas w roku staje się z marzenia realem. Czerwiec upłynął mi niebywale szybko i ...

Jakie dziwne jest uczucie, kiedy ten najbardziej upragniony czas w roku staje się z marzenia realem. Czerwiec upłynął mi niebywale szybko i w tym momencie, aż ciężko jest mi uwierzyć, że zaczęły się właśnie wakacje. Wczoraj pożegnałam się z moją kochaną klasą i oczywiście nie obyło się bez łez i długiego przytulania. Jeśli chodzi o ten post to zwlekam z dodaniem tych zdjęć już od środy, kiedy to poszłam na sesję z Julą i Nati. Ale jakoś za każdym razem coś mi wypadało i ostatecznie było po prostu za późno na publikację. Wczoraj nie miałam kompletnego dostępu do laptopa, gdyż rano miałam bardzo długie zakończenie, potem byłam u przyjaciółki, następnie dosyć długi trening, a na noc wybrałam się jeszcze z dziewczynami do klubu. Dzisiaj rano, kompletnie zaspana występowałam w CKU. Duuużo tańca w ciągu kilkunastu godzin - nie mogłam lepiej zacząć wakacji!


Zapraszam na nowy filmik na moim kanale!

1 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.