WALENTYNKOWO

Jak tam Wam minęły Walentynki? Mi wyjątkowo bardzo przyjemnie, bo spędziłam je ze znajomymi zajadając się samodzielnie robionym sushi i ogl...

Jak tam Wam minęły Walentynki? Mi wyjątkowo bardzo przyjemnie, bo spędziłam je ze znajomymi zajadając się samodzielnie robionym sushi i oglądając jedne z moich ulubionych filmów - Love, Rosie i Niezgodną. Ale nie oszukujmy się. Czym są walentynki każdy wie. Ale jeśli ktoś jest zakochany to świętuje to każdego dnia, a nie tylko jeden raz do roku. Hahaha mogłabym powiedzieć, że dzisiaj jest moje święto, bo jest Dzień Singla, ale nie mam zamiaru tego w żaden sposób świętować, bo to byłoby już śmieszne :D.

Niestety to już koniec moich ferii, ale tak szczerze mówiąc chce mi się już iść do szkoły. Hahaha i tak pewnie jutro po lekcjach, powiem, że chcę już ferie wielkanocne. Choć może nie za bardzo bo czym bliżej kwietnia, tym bliżej do egzaminów gimnazjalnych, których muszę się przyznać, trochę się boję.






4 komentarze

  1. Moje ferie skończyły się już dawno temu:( Prześliczne jest to drugie zdjęcie <3 Liczę, że wejdziesz do mnie: http://anitka-atinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd spódniczka? piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, kocham Niezgodną <4 Co ja tam mówię... mam obsesję! Ale kocham też twojego bloga i kanał. I tym magicznym sposobem wróciłam się do starych postów :D // Zapraszam do mnie https://crazy-life-by-angelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.