WŁOSY I CERA

Hejka! Ostatnio zdałam sobie sprawę, że na moim blogu było już dużo postów dotyczących makijażu i fryzur, ale jeszcze nigdy nie pokaz...



Hejka! Ostatnio zdałam sobie sprawę, że na moim blogu było już dużo postów dotyczących makijażu i fryzur, ale jeszcze nigdy nie pokazałam Wam czego używam do pielęgnacji swoich włosów i cery. Dlatego dzisiaj przychodzę ze specjalną notką dotyczącą moich ulubionych produktów, dzięki którym moje włosy i cera trzymają się ładu. 

WŁOSY


1. Szampon do włosów Alterra - ma ładny, owocowy zapach, włosy dzięki niemu są mocniejsze i niełamliwe. Kolejnym plusem jest jego niska cena.


2. Odżywka do włosów Gliss Kur z jedwabiem - dzięki niej moje włosy są lśniące.  Spryskuję ją na mokre włosy, od razu po myciu i rozczesuję je już z łatwością . Aby nie zniszczyć sobie włosów staram się nie używać suszarki i pozwalam, aby same spokojnie wyschły. 

3. Olejek Sleek Silk z jedwabiem - szczerze ostatnio go nie używam, bo mam już tę odżywkę z jedwabiem, ale kiedy jeszcze jej nie stosowałam ten olejek ratował moje włosy. Wystarczy jedna kropla wmasowania we włosy, aby stały się pachnące i błyszczące. 




CERA


4. Żel - krem do mycia twarzy NIVEA - od dawna mam przelotne problemy z cerą. Jest to spowodowane między innymi uczuleniem, które niestety lubi pojawiać się na mojej twarzy. Aby pozbyć się niechcianych niedoskonałości używam tego żelu. Ta lekka formuła zawiera niewielkie ilości pilingu, który wygładza skórę.


5. Tonik antybakteryjny ZIAJA - jest to tonik, który nakładam na twarz za pomocą wacika kosmetycznego i zostawiam, aby się wsiąknął. Ma on na celu pozbycia się trądziku lub zapobieganiu jemu.


A wy macie jakieś swoje ulubione produkty? Może coś polecacie?

7 komentarze

  1. Czy ja dobrze widzę, że masz napisane na nadgarstku "All you need is love" jak Tini Stoessel :D ?
    Czyżby Tinista? <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy powinno się podsuszać suszarką. wcale to tak nie niszczy, a nie powinno się czesać całkiem mokrych włosów bo szybciej się wtedy łamią i to je niszczy.... dlatego zawsze lepiej podsuszyć :) odżywki z glisskur używam już od dawna - mistrzowska! :D
    ogólnie polecam kupić do włosów Tangle Teezer. totalne odmienienie i zupełnie inaczej się czesze... to jest szczotka która zmieniła moje życie :p
    co do cery - ja polecam i na pewno w najbliższym czasie nie odejdę od produktów garniera - ich żele do twarzy są skuteczne, odświeżają i oczyszczają twarz, a co najważniejsze cera sto razy lepsza. polecam najbardziej taki żel ze szczotką, jest strasznie fajny :) no i wypuścili niedawno nową serie o zapachu cytrusów - boska ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może przesadziłam, pisząc że ich nie suszę, bo robię to, ale tylko lekko od nasady :D

      Usuń
  4. ala9888c999926 maja 2014 10:44

    Dziecko tak boi się krytyki, że po jednym komentarzu o jej żałosnych błędach ortograficznych zabiera się do usuwania go. Szanuję bloggerki, które tak nie robią, ty jesteś tchórzem. 15 lat, a umysł i odwaga 5-latka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieckiem już nie jestem. Nie znasz mnie i nie masz co się na mój temat wypowiadać. Żal mi ludzi, którzy hejtują bez powodu. Ja się tym jakoś nie przejmuję. Myślisz, że usunęłam tamten komentarz bo się boję krytyki? Nie, po prostu w ogóle nie dotyczył tego posta, ani tego bloga. Jeśli masz coś do mojego opowiadania zapraszam na tamtego bloga. Zgodziłam się z Twoją opinią i rzeczywiście popełniłam tam głupi błąd ortograficzny. Nie pisałam już tam opowiadania, więc je usunęłam i postanowiłam zacząć od nowa. Dziękuję za Twoją opinię i następnym razem jak nazwiesz mnie tchórzem pomyśl, czy w ogóle jest to sensowne. Stawałam już przed wieloma wyzwaniami w życiu, a ta sytuacja mi wisi i powiewa, bo to, że usunęłam komentarz nie świadczy jaka na prawdę jestem.

      Pozdrawiam emolia :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.