Natalia's Birthday Party

Hej, hej! Wczoraj odbyła się impreza urodzinowa Natalki. Mimo, że ciężko było nam się na początku rozkręcić, to potem było na prawdę fa...


Hej, hej! Wczoraj odbyła się impreza urodzinowa Natalki. Mimo, że ciężko było nam się na początku rozkręcić, to potem było na prawdę fajnie. Nati dostała od nas bilet na 30 Seconds To Mars, więc wydaje mi się, że prezent bardzo udany, zwłaszcza, że Natalka jest ogromną fanką tego zespołu. Za tydzień już ja mam urodziny <3 i już nie mogę się doczekać.












Kolaż Natalki i moich zdjęć, który jej zrobiłam :).







4 komentarze

  1. mi się wydaje, czy ty chodzisz z bratem Natalii?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhahhhahha co? :D
      po pierwsze Igor nie jest na serio bratem Natalki (zakładając że pewnie ci o niego chodzi)
      a po drugie serio my razem? :D

      Usuń
    2. pasujecie do siebie :)

      Usuń
    3. HAHAHHAHAH DOSYĆ PROSZĘ! :D

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.