FERIE!

Jak ja uwielbiam, ten miesiąc. Więcej wolnego niż lekcji. Ledwo co poszłam do szkoły po Nowym Roku, to tylko szybko skończyłam pierws...


Jak ja uwielbiam, ten miesiąc. Więcej wolnego niż lekcji. Ledwo co poszłam do szkoły po Nowym Roku,
to tylko szybko skończyłam pierwszy semestr, a teraz już ferie zimowe. Dwa tygodnie lenistwa i wypoczynku. Niestety w tym roku nigdzie się nie wybieram, ale mam zamiar załatwić kilka spraw, najważniejszą z nich będzie zmontowanie filmu na projekt gimnazjalny.






6 komentarze

  1. skąd masz tą opaskę z kolcami i za
    ile

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładną masz bluzkę i opaskę <3

    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajnie, ja chyba nie będę miała ferii w tym roku... :( Masz przepiękną opaskę i cudownie wyglądasz w tych włosach <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiłas te opaske ? *_*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.