Christmas time!

Jejku jakie to jest miłe uczucie, gdy wiesz że mimo jutro jest poniedziałek, to nie musisz iść do szkoły. Cały weekend przesiedziałam ...


Jejku jakie to jest miłe uczucie, gdy wiesz że mimo jutro jest poniedziałek, to nie musisz iść do szkoły.
Cały weekend przesiedziałam w domu, przeziębienie już mi na szczęście trochę ustępuje i może jutro uda mi się wyjść na jakieś zdjęcia z Nati. Ogólnie jeszcze nigdy nie miałam świąt bez kataru, więc dla mnie to żadna nowość, ani zdziwienie. Dzisiaj chciałam wstawić tutaj filmik z moim świątecznym pokojem, ale niestety miałam jakiś problem z programem do obróbki filmów i ciężko jest jest mi teraz ogarnąć się z nowym, którego ściągnęłam dopiero co .
 


Hahaha nie no, ten krasnal po moją choinką mnie normalnie rozwala :D

1 komentarze

  1. bardzo fajny ten krasnal ;D

    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.